|
Βιβλία Μαστροθανάσης, Κ., Κλαδάκη, Μ., & Αλεξόπουλος, Π. (2025). Καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων στην έντεχνη εκπαίδευση με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης. Γρηγόρη. (ISBN:978-960-612-602-4). Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 143549315 |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Κλαδάκη, Μ., & Αλεξόπουλος, Π. (2025). Chatgpt και ψηφιακός μετασχηματισμός της έντεχνης γενικής και ειδικής εκπαίδευσης. Εκδόσεις Συμμετρία. (ISBN: 978-960-266-538-1). Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 143559365 |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2025). Έντεχνες διαπολιτισμικές προσεγγίσεις στον αναγνωστικό εγγραμματισμό, τη διδασκαλία και τη μάθηση. Παπαζήση. (ISBN: 978-960-02-4524-0) Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 143552600 |
|
Grammatas, T., Mastrothanasis, K., & Papakosta, A. (2023). The values of Ancient Greek Drama and Theatre in Space and Time: The Presence of the values. National and Kapodistrian University of Athens Press. (ISBN: 978-960-466-319-4). Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 133037757 |
|
Γραμματάς, Θ., Μαστροθανάσης, Κ. & Παπακώστα, Α. (2023). Οι αξίες του αρχαίου ελληνικού δράματος και θεάτρου στον χώρο και τον χρόνο: το παρόν των αξιών. Αθήνα: Εκδόσεις Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. (ISBN: 978-618-82007-6-0, ebook ISBN: 978-618-82007-5-3). Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 133037756 |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2023). Η παιδαγωγική του θεάτρου για την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την αειφόρο ανάπτυξη. Αθήνα: Διάδραση. (ISBN: 978-960-646-024-1). Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 122089484
Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους
|
|
Μαστροθανάσης, Κ., Γελαδάρη, Α., Κλαδάκη, Μ., & Βάσιου, Α. (2025). Το θέατρο στην καλλιέργεια μεταγνωστικών στρατηγικών δίγλωσσων αναγνωστών στην Ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα. Στο Ε. Γρίβα, Γ. Βλάχος, Π. Κορομβόκη, Α. Γιαννακοπούλου, & Μ. Τζιφόπουλος (Επιμ.), H Ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα. Εκπαιδευτικές πολιτικές και πρακτικές σε περιβάλλοντα της Ελλάδας και του Εξωτερικού (σσ. 538–547). Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας & ΠΑ.Κ.Ε.Κ. ΤΗΜΕΝΟΣ. (ISBN: 978-618-5613-19-8) |
|
Mastrothanasis, K., Kladaki, M., & Andreopoulou, A. (2025). The Role of Psychodrama in the Prevention of Cyberbullying: School Psychologist’s Perspective. Στο T. Touloupis, A. L. Sofos, & A. Vasiou (Επιμ.), Students’ Online Risk Behaviors: Psychoeducational Predictors, Outcomes, and Prevention (σσ. 367–391). IGI Global. https://doi.org/10.4018/979-8-3693-4191-9.ch015 |
|
Αλεξόπουλος, Π., Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2024). Αξιοποίηση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργική γραφή. Στο Κ. Μαστροθανάσης & Μ. Κλαδάκη (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγική επιστήμη και έρευνα (σσ. 295–314). Πεδίο. (ISBN: 978-960-635-847-0) |
|
Μαστροθανάση, Ζ., Μαστροθανάσης, Κ., Δημάκη-Ζώρα, Μ., & Κλαδάκη, Μ. (2024). Μια πειραματική μελέτη για την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης σε φυλακές και χώρους σωφρονισμού διαμέσου της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση των κρατουμένων. Στο Κ. Μαστροθανάσης & Μ. Κλαδάκη (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγική επιστήμη και έρευνα (σσ. 237–269). Πεδίο. (ISBN: 978-960-635-847-0) |
|
Κουλιανού, Μ., Μαστροθανάσης, Κ., Κλαδάκη, Μ., & Στεφάνου, Γ. (2024). Διερεύνηση της μεταγνωστικής ενημερότητας εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής. Στο Κ. Μαστροθανάσης & Μ. Κλαδάκη (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγική επιστήμη και έρευνα (σσ 37–56). Πεδίο. (ISBN: 978-960-635-847-0) |
|
Βάσιου, Α., Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2024). Κοινωνική και συναισθηματική μάθηση και θεατρικό παιχνίδι: μια ποιοτική μελέτη με εκπαιδευτικούς. Στο Κ. Μαστροθανάσης & Μ. Κλαδάκη (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγική επιστήμη και έρευνα (σσ. 37–56). Πεδίο. (ISBN: 978-960-635-847-0) |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2024). Προλογικό σημείωμα για τη σύγκλιση θεάτρου και εκπαίδευσης. Στο Κ. Μαστροθανάσης & Μ. Κλαδάκη (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγική επιστήμη και έρευνα (σσ.13–28). Πεδίο. (ISBN: 978-960-635-847-0) |
|
Κλαδάκη, Μ., Μαστροθανάσης, Κ., & Αλεξόπουλος, Π. (2024). Ρητορικά παιχνίδια και παιχνίδια ρόλων στη διδακτική του αρχαίου ελληνικού δράματος. Στο Κ. Μαστροθανάσης, Μ. Κλαδάκη, & Σ. Συρόπουλος (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (σσ. 263–271). Εκδόσεις Δίσιγμα. (ISBN: 978-618-202-216-0) |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Το σκετς και τα παιχνίδια ρόλων στην προσέγγιση του αρχαιοελληνικού δράματος. Στο Κ. Μαστροθανάσης, Μ. Κλαδάκη, & Σ. Συρόπουλος (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (σσ. 233–244). Εκδόσεις Δίσιγμα. (ISBN: 978-618-202-216-0) |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Το θέατρο αναγνωστών στην προσέγγιση του αρχαιοελληνικού δράματος. Στο Κ. Μαστροθανάσης, Μ. Κλαδάκη, & Σ. Συρόπουλος (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (σσ. 157–172). Εκδόσεις Δίσιγμα. (ISBN: 978-618-202-216-0) |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Η διερευνητική δραματοποίηση ως μέθοδος προσέγγισης της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Στο Κ. Μαστροθανάσης, Μ. Κλαδάκη, & Σ. Συρόπουλος (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (σσ. 87–98). Εκδόσεις Δίσιγμα. (ISBN: 978-618-202-216-0) |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Προσέγγιση της αρχαίας ελληνικής γραμματείας μέσα από το θεατρικό παιχνίδι. Στο Κ. Μαστροθανάσης, Μ. Κλαδάκη, & Σ. Συρόπουλος (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (σσ. 45–57). Εκδόσεις Δίσιγμα. (ISBN: 978-618-202-216-0) |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2024). Θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση των έργων της αρχαιοελληνικής γραμματείας. Στο Κ. Μαστροθανάσης, Μ. Κλαδάκη, & Σ. Συρόπουλος (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (σσ. 15–25). Εκδόσεις Δίσιγμα. (ISBN: 978-618-202-216-0) |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάση, Ζ. (2024). Η δραματική τέχνη σε χώρους εγκλεισμού: μια ποιοτική διερεύνηση σε φυλακισμένες γυναίκες. Στο Μ. Κουρουτσίδου, Δ. Κατσαρού, & Α. Αργυριάδης (Επιμ.), Ένταξη και Εκπαίδευση Ευάλωτων και Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων (σσ. 433-452). Αθήνα: Gutenberg. (ISBN: 978-960-01-2552-8). |
|
Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Γλωσσάρι εννοιών και όρων του ψηφιακού θεάτρου. Στο Μ. Κλαδάκη & Κ. Μαστροθανάσης (Επιμ.), & Μ. Κούνας, Μ. Κλαδάκη, & Κ. Μαστροθανάσης (Μτφ.), Ψηφιακό θέατρο: η δημιουργία και το νόημα της ζωντανής διαμεσολαβημένης παράστασης, ΗΠΑ & Ηνωμένο Βασίλειο 1990-2020 (σσ. 319–325). Παπαζήση. (ISBN:978-960-02-4229-4) |
|
Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Προλογικό σημείωμα για την ελληνική έκδοση: Το ψηφιακό θέατρο ως μια ζωντανή ψηφιακή μορφή τέχνης. Στο Μ. Κλαδάκη & Κ. Μαστροθανάσης (Επιμ.), & Μ. Κούνας, Μ. Κλαδάκη, & Κ. Μαστροθανάσης (Μτφ.), Ψηφιακό θέατρο: η δημιουργία και το νόημα της ζωντανής διαμεσολαβημένης παράστασης, ΗΠΑ & Ηνωμένο Βασίλειο 1990-2020 (σσ. xxi–xxv). Παπαζήση. (ISBN:978-960-02-4229-4) |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Κλαδάκη, Μ., & Παπαδόπουλος, Σ. (2024). Πειραματική αξιολόγηση της αυτοαποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού στη διδασκαλία της ανάγνωσης με την αξιοποίηση θεατροπαιδαγωγικών μεθόδων. Στο Μ. Κλαδάκη & Κ. Μαστροθανάσης (Επιμ.), Θέατρο στην εκπαίδευση: σύγχρονες τάσεις, εξελίξεις και προοπτικές (σσ. 259–274). Πατάκη. (ISBN: 978-960-16-6340-1) |
|
Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Προλογικό σημείωμα για την παιδαγωγική λειτουργία του θεάτρου. Στο Μ. Κλαδάκη & Κ. Μαστροθανάσης (Επιμ.), Θέατρο στην εκπαίδευση: σύγχρονες τάσεις, εξελίξεις και προοπτικές (σσ. 9–20). Αθήνα: Πατάκη. (ISBN: 978-960-16-6340-1) |
|
Γελαδάρη, Α., Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2023). Αξιολόγηση των πεποιθήσεων συμμετοχής εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής σε ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης. Στο Μ. Κλαδάκη & Κ. Μαστροθανάσης (Επιμ.), Αναδυόμενες τεχνολογίες στο εφαρμοσμένο θέατρο και το εκπαιδευτικό δράμα (σσ. 251–267). Αθήνα: Gutenberg. (ISBN: 978-960-01-2431-6). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Δάρρα, Μ., Ζερβουδάκης, Κ., Κλαδάκη, Μ., & Τσαφαράκης, Σ. (2023). Αξιολόγηση ικανοποίησης επιμορφούμενων με τη χρήση της πολυκριτήριας ανάλυσης: Η περίπτωση εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος στη θεατροπαιδαγωγική επιστήμη. Στο Μ. Κλαδάκη & Κ. Μαστροθανάσης (Επιμ.), Αναδυόμενες τεχνολογίες στο εφαρμοσμένο θέατρο και το εκπαιδευτικό δράμα (σσ. 225–250). Αθήνα: Gutenberg. (ISBN: 978-960-01-2431-6). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Γραμματάς, Θ. (2023). Μνημονικά αποτυπώματα αξιών της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας από την ψηφιακή της παρακολούθηση: μελέτη περίπτωσης. Στο Μ. Κλαδάκη & Κ. Μαστροθανάσης (Επιμ.), Αναδυόμενες τεχνολογίες στο εφαρμοσμένο θέατρο και το εκπαιδευτικό δράμα (σσ. 170–189). Αθήνα: Gutenberg. (ISBN: 978-960-01-2431-6). |
|
Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2023). Προλογικό σημείωμα για τη σύγκλιση τεχνολογίας και θεάτρου στην εκπαίδευση. Στο Μ. Κλαδάκη & Κ. Μαστροθανάσης (Επιμ.), Αναδυόμενες τεχνολογίες στο εφαρμοσμένο θέατρο και το εκπαιδευτικό δράμα (σσ. 11–22). Αθήνα: Gutenberg. (ISBN: 978-960-01-2431-6). |
|
Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2022). Διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα ως προς την αξιοποίηση θεατροπαιδαγωγικών τεχνικών: Ανάπτυξη ερωτηματολογίου διερεύνησης. Στο Κ. Φανουράκη & Γ. Πεφάνης (Επιμ.), Εφαρμοσμένο Θέατρο. Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας και μάθησης μέσω παραστατικών τεχνών (σσ. 391-408). Εκδόσεις Παπαζήση. (ISBN: 978-960-02-3722-1). |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2021). Ψυχομετρικές εκτιμήσεις της μακρόχρονης μνήμης του ανήλικου θεατή για θεατρικές παραγωγές με καλλιτεχνική στόχευση ανήλικο κοινό. Στο Θ. Γραμματάς (Επιμ.), Ο χρόνος στο θέατρο. Θεατρική Μνήμη ενός Άχρονου Παρόντος (σσ. 285–303). Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση. |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2017). Πρακτικές καινοτομίας της σχολικής διεύθυνσης για την εισαγωγή και τη διαχείριση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας στο σχολικό περιβάλλον. Στο: Λαμπίρης, Α., Χαλιαμάλιας, Φ. (επιμ.), Εκπαιδευτική Επικοινωνία (σσ. 66-79). Θήβα: Εκδόσεις συλλόγου Εκπ/κων Θήβας "ο Πίνδαρος". (ISBN: 978-618-81550-2-2). |
|
Mastrothanasis, K., & Geladari, A. (2016). The effects of an intervention program based on metacognitive strategies on young student’s writing. In K. Coleman & A. Flood (Eds.), Enabling reflective thinking. Reflective practices in learning and teaching (pp. 248-269). Champaign, Illinois: Common Ground Publishing. (ISBN: 978-161-22986-89) https://doi.org/10.18848/978-1-61229-869-6/CGP
Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά
|
|
Mastrothanasis, K., Gkontelos, A., Pikoulis, E., Kladaki, M., Vasiou, A., Sidiropoulou, A., Papantoniou, D., Pikouli, A., & Karamagioli, E. (2025). School-Based Participatory Arts for Psychosocial Adjustment and Well-Being in Health Emergencies: An Embedded Mixed-Methods Study. Healthcare, 13(21), 2737. https://doi.org/10.3390/healthcare13212737 |
|
Vasiou, A., Vasilaki, E., Mastrothanasis, K., & Gkontelos, A. (2025). Behind University Students’ Academic Success: Exploring the Role of Emotional Intelligence and Cognitive Test Anxiety. Trends in Higher Education, 4(3), 56. https://doi.org/10.3390/higheredu4030056 |
|
Mastrothanasis, K., Gkontelos, A., Kladaki, M., & Papouli, E. (2025). Examining Puppetry’s Contribution to the Learning, Social and Therapeutic Support of Students with Complex Educational and Psychosocial Needs in Special School Settings: A Phenomenological Study. Disabilities, 5(3), 67. https://doi.org/10.3390/disabilities5030067 |
|
Stathi, E., & Mastrothanasis, K. (2025). Drama-based interventions for the psychosocial recovery of children and adolescents in times of crisis. European Journal of Education Studies, 12(9), 32–49. https://doi.org/10.46827/ejes.v12i9.6151 |
|
Mastrothanasis, K., Pikoulis, E., Kladaki, M., Pikouli, A., Karamagioli, E., & Papantoniou, D. (2025). Digital Drama-Based Interventions in Emergency Remote Teaching: Enhancing Bilingual Literacy and Psychosocial Support During Polycrisis. Psychology International, 7(2), 53. https://doi.org/10.3390/psycholint7020053 |
|
Koulianou, M., Dumitru, C., Mastrothanasis, K., Stan, M. M., & Samartzi, S. (2025). Are teachers metacognitively aware while teaching? A cross-cultural analysis of Greek and Romanian teachers. Reflective Practice, 26(5), 699–713. https://doi.org/10.1080/14623943.2025.2494323 |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Αλεξόπουλος, Π. (2025). Η εκπαιδευτική έρευνα και το ερωτηματολόγιο ως εργαλείο συλλογής δεδομένων. Εκπαιδευτικές Διαδρομές, 1(2). https://doi.org/10.12681/edro.39210 |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Αλεξόπουλος, Π., Κουλιανού, Μ., & Πάσχου, Α. (2025). Ενταξιακές και τεχνολογικά υποβοηθούμενες προσεγγίσεις για την εκπαίδευση μαθητών/τριών με κινητική αναπηρία. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 21(1), 183–205. https://doi.org/10.12681/jode.39078 |
|
Mastrothanasis, K. & Kladaki, M. (2025). Drama-based methodologies and teachers' self-efficacy in reading instruction. Irish Education Studies, 1-17. https://doi.org/10.1080/03323315.2025.2479438 |
|
Mastrothanasis, K. (2024). In-person and online drama-based interventions for emergent bilingual student populations: application of a mixed methods research for reading literacy and the management of learning difficulties. Education & Theatre, 25, 88–89. https://doi.org/10.12681/edth.37085 (PhD thesis abstract) |
|
Mavrogianni, A., Vasilaki, E., Linardakis, M., Vasiou, A., & Mastrothanasis, K. (2025). Interactive Multimedia Environment Intervention with Learning Anxiety and Metacognition as Achievement Predictors. Psychology International, 7(1). https://doi.org/10.3390/psycholint7010002 |
|
Grammatas, T., & Mastrothanasis, K. (2024). Exploration of Preserved Memories and Humanist Values in European Culture: A year after attending Aeschylus’s Seven against Thebes theatrical performance. Parabasis. Journal of the Department of Theatre Studies University of Athens, 19(1), 205–228. |
|
Dumitru, C., Koulianou, M., & Mastrothanasis, K. (2024). Inclusion of students with specific learning disorders in higher education: a systematic literature review. Journal of Educational Sciences & Psychology, 14(2), 46–64. https://doi.org/10.51865/JESP.2024.2.06 |
|
Πάσχου, Α., & Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Αντιμετώπιση και διαχείριση παιδιών με οπτική αναπηρία στο σχολείο και το σπίτι. Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση, 1(2), 1–12. https://doi.org/10.12681/....36621 |
|
Andreopoulou, A., Vasiou, A., & Mastrothanasis, K. (2024). The Role of Contact and Emotional Intelligence in the Attitudes of General Population Towards Individuals Living with Mental Illness. Journal of Community Psychology. https://doi.org/10.1002/jcop.23162 |
|
Vasiou, A., Vasilaki, E., Mastrothanasis, K., & Galanaki, E. (2024). Emotional Intelligence and University Students’ Happiness: The Mediating Role of Basic Psychological Needs’ Satisfaction. Psychology International, 6(4), 855–867. https://doi.org/10.3390/psycholint6040055 |
|
Σκούμα, Α., & Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Η συνέντευξη ως εργαλείο στην εκπαιδευτική έρευνα. Εκπαιδευτικές Διαδρομές, 1(1), 140–153. https://doi.org/10.12681/edro.36720 |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2024). Το ψηφιακό θέατρο ως μια ζωντανή ψηφιακή μορφή τέχνης. Animation, Φιλμ, Διαδραστικά Μέσα στην Εκπαίδευση και τον Πολιτισμό, 5(1), 1–8. https://doi.org/10.12681/afiinmec.34532 |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Κλαδάκη, Μ., & Βάσιου, Αικ. (2024). Ανάπτυξη αναγνωστικών στρατηγικών του δίγλωσσου αναγνώστη με αξιοποίηση μεθοδολογιών του εκπαιδευτικού δράματος: Μια πειραματική μελέτη. Επιστήμες Αγωγής, 2, 79-100. https://doi.org/10.26248/edusci.v2024i2.1821 |
|
Mastrothanasis, K., Zervoudakis, K., & Kladaki, M. (2024). An application of Computational Intelligence in group formation for digital drama education. Iran Journal of Computer Science, 7, 551–563. https://doi.org/10.1007/s42044-024-00186-9 |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2023). Ανάπτυξη μιας ψυχομετρικής κλείδας παρατήρησης για τη διερεύνηση του γλωσσικού ρεπερτορίου αναδυόμενων δίγλωσσων παιδιών. Εκπαίδευση & Επιστήμες, 3, 1–7. |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2023). Η επίδραση της αναγνωστικής διδασκαλίας μέσω θεατροπαιδαγωγικών μεθόδων στη διδακτική αυτο-αποτελεσματικότητα. Επιστήμες Αγωγής, 2, 123–145. https://doi.org/10.26248/edusci.v2023i2.1697 |
|
Zervoudakis, K., Mastrothanasis, K., Tsafarakis, S., Krassadaki, E., & Kyriakidis, A. (2023). Evaluating Principals’ Satisfaction with Selection Processes in Second Chance Schools: A Multicriteria Approach. Journal of the Knowledge Economy, 1–27. https://doi.org/10.1007/S13132-023-01392-9 |
|
Mastrothanasis, K., Kladaki, M., & Andreou, A. (2023). A systematic review and meta-analysis of the Readers’ Theatre impact on the development of reading skills. International Journal of Educational Research Open, 4, 100243. https://doi.org/10.1016/J.IJEDRO.2023.100243 |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2023). Μεθοδολογία ανάπτυξης και προτάσεις δραστηριοτήτων θεάτρου αναγνωστών και δραματοποιημένης αφήγησης για την καλλιέργεια και την ενίσχυση του αναγνωστικού γραμματισμού. Πελλαίος Παιδαγωγός, 5, 5–18. |
|
Mastrothanasis, K., Zervoudakis, K., Kladaki, M., & Tsafarakis, S. (2023). A bio-inspired computational classifier system for the evaluation of children’s theatrical anxiety at school. Education and Information Technologies, 28(9), 11027–11050. https://doi.org/10.1007/s10639-023-11645-4 |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Κλαδάκη, Μ., & Ανδρεαδάκης, Ν. (2022). Εφαρμογές θεάτρου και δράματος για τη βελτίωση της αναγνωστικής ακρίβειας σε δίγλωσσους αναγνώστες. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 39(74), 82–99. https://doi.org/10.26266/jpevol74pp82-99 |
|
Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2022). Δραματουργικές μορφές των θεατρικών αναγνώσεων: σύντομη ιστορική αναδρομή. Θεατρογραφίες, 27, 31–39. |
|
Kladaki, M., & Mastrothanasis, K. (2022). Shakespeare’s plays at the Royal Theatre in Athens in the early 20th century. European Journal of Language and Culture Studies, 1(6), 52–58. https://doi.org/10.24018/ejlang.2022.1.6.53 |
|
Kladaki, M., & Mastrothanasis, K. (2022). Gender Representations in Dramatic Texts for Children and Youth. International Journal of Literature Studies, 2(2), 103–112. https://doi.org/10.32996/ijts.2022.2.2.10 |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2022). Η διδασκαλία της ανάγνωσης με τη μέθοδο του Θεάτρου Αναγνωστών: Συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση και μετα-ανάλυση της τριαντακονταετίας 1990-2020. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 39(73), 142–162. |
|
Mastrothanasis, K., & Grammatas, T. (2022). Reception of the values of the Aeschylus drama and mnemonic imprints by ancient tragedy spectators. Open Research Europe, 2(124), 1-11. https://doi.org/10.12688/openreseurope.15179.1 |
|
Λεούδη, Ε., Μαστροθανάσης, Κ., & Καλοβρέκτης, Κ. (2022). Απόψεις υποψηφίων εκπαιδευτικών αναφορικά με τη λειτουργία εξ αποστάσεως εργαστηρίων λόγω COVID-19. Εκπαίδευση & Επιστήμες, 4, 11-18. (ISSN: 2585-2310). |
|
Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2022). Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στη θεατρική αγωγή σε Φινλανδία και Νορβηγία. Εκπαίδευση & Επιστήμες, SI-2, 1–6. (ISSN: 2585-2310). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2022). Παραστασιακό άγχος και πάγωμα επί σκηνής: Ψυχομετρική αξιολόγηση και διαγνωστική επικύρωση κλείδας παρατήρησης παιδιών στην προεφηβεία για τον εκπαιδευτικό. Διάλογοι! Θεωρία Και Πράξη Στις Επιστήμες Αγωγής Και Εκπαίδευσης, 8, 40–69. https://doi.org/10.12681/dial.27921 |
|
Κουλιανού, Μ., Μαστροθανάσης, Κ., Ρούσσος, Π., & Σαμαρτζή Σ. (2021). Αξιολόγηση της μεταγνωστικής ενημερότητας των Ελλήνων εκπαιδευτικών: Στάθμιση της κλίμακας ΜΑΙ Teacher (ΜΑΙΤ). Εκπαίδευση & Επιστήμες, 3, 20-33 (ISSN: 2585-2310). |
|
Mastrothanasis, K., Zervoudakis, K., & Xafakos, Ef. (2021). Secondary special education teachers’ beliefs towards their teaching self-efficacy. Preschool and School Education, 9(1), 30-54. https://doi.org/10.12681/ppej.24646 |
|
Papakosta, A., Mastrothanasis, K., Andreou, A., Blouti, I. (2020). Psychometric evaluation of recall and recognition tasks for the measurement of young spectators’ theatrical memory. Journal of Literary Education, 3, 177-199. http://doi.org/10.7203/JLE.3.14835 |
|
Xafakos, Ef., Kaldi, St., Vassiou, Aik., Stavropoulos, V., Papadimas, L., Maratos, A., Stavrianoudaki, A., Tzika, V., & Mastrothanasis, K. (2020). The effect of teachers’ collaborative networks on innovative school climate and their individual innovativeness, European Journal of Education Studies, 7(11), 203-221. http://dx.doi.org/10.46827/ejes.v7i11.3347 |
|
Κουλιανού, Μ., Μαστροθανάσης, Κ., Ρούσσος, Π., & Σαμαρτζή Στ. (2020). Ελληνική προσαρμογή και ψυχομετρική επικύρωση της κλίμακας Jr. MAI για την εκτίμηση των μεταγνωστικών στρατηγικών μάθησης σε έφηβους μαθητές με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Εκπαίδευση & Επιστήμες, SI-1, 20-29. (ISSN: 2585-2310). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Ζερβουδάκης, Κ., Κουλιανού, Μ. (2020). Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από εκπαιδευτικούς (Α.Μ.Δ.Ε.). Περιγραφή και αξιοποίηση μιας ψυχομετρικής κλίμακας για την διερεύνηση των Μαθησιακών Δυσκολιών. Εκπαίδευση & Επιστήμες, SI-1, 16-19. (ISSN: 2585-2310). |
|
Mastrothanasis, K., Kladaki, M. (2020). The Involvement of Children in the Arts during Their Leisure Time. Asian Journal of Language, Literature and Culture Studies, 3(2), 10-19. |
|
Zervoudakis, K., Mastrothanasis, K., Tsafarakis, S. (2019). Forming automatic groups of learners using particle swarm optimization for applications of differentiated instruction. Computer Applications in Engineering Education, 28(2), 282-292. https://doi.org/10.1002/cae.22191 |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2019). Ανάπτυξη και ψυχομετρική επικύρωση κλίμακας αυτοαναφοράς στρατηγικών αναγνωστικής κατανόησης για δίγλωσσους μαθητές. Προσχολική και Σχολική Εκπαίδευση, 7(2), 116-138. http://dx.doi.org/10.12681/ppej.20212) |
|
Ζερβουδάκης, Κ., Μαστροθανάσης, Κ., Καλοβρέκτης, Κ. (2019). Εξελικτικοί αλγόριθμοι βελτιστοποίησης για το πρόβλημα σχηματισμού μαθητικών ομάδων εξατομικευμένης διδασκαλίας στην εκπαίδευση. Εκπαίδευση & Επιστήμες, 2, 13-20. (ISSN: 2585-2310). |
|
Γκιόλιας, Λ., Μαστροθανάσης, Κ., Πανιτσίδου, Ε. Α. (2019). Διοίκηση της Εκπαίδευσης Ενηλίκων: Μία αξιολογική προσέγγιση των διαδικασιών επιλογής στελεχών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Εκπαίδευση Ενηλίκων, 44, 24-35. (ISSN: 1109-9941). |
|
Zouganeli, A., Mastrothanasis, K. (2019). Representation of immigrant students in Special Education: Evidences in Greece during 2003-2013. European Journal of Special Education Research, 4(2), 53-72. https://doi.org/10.5281/zenodo.2648297 |
|
Katsifi Charalampidi S., Mastrothanasis, K. (2018). Relational assessment between teacher's implicit theories, rating judgments and implied expectations of student performance assessment. American Journal of Humanities and Social Sciences Research, 2(10), 105-112. (ISSN: 2378-703X). |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2018). Κατασκευή, ανάπτυξη και ψυχομετρική αξιολόγηση κλίμακας για την εκτίμηση της αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία της ανάγνωσης. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 7(1), 64-80. http://dx.doi.org/10.12681/hjre.17417 |
|
Mastrothanasis, K., Geladari, A., Zervoudakis, K., & Strakalis, P. (2018). Primary school pupils’ strategies for mental addition and subtraction computations. International Journal of Education and Research, 6(8), 43-56. (ISSN: 2411-5681). |
|
Mastrothanasis, K., Geladari, A., & Kladaki, M. (2018). Play activities in second language teaching metacognitive writing strategies to struggling bilingual writers: an empirical study. International Journal of Education and Research, 6(6), 279-290. (ISSN: 2411-5681). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Ρούσσος, Π., & Κουλιανού, Μ. (2018). Κατασκευή και ψυχομετρικός έλεγχος της Κλίμακας Αξιολόγησης και Καταγραφής Στρατηγικών Παραγωγής Γραπτού Λόγου. Ψυχολογία: Το Περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, 23(1), 122-137. https://doi.org/10.12681/psy_hps.23022 |
|
Mastrothanasis, K., Koulianou, M., Katsifi, Sp., Zouganeli, A. (2018). The use of Metacognitive knowledge and regulation strategies’ of students with and without special learning difficulties. International Journal of Special Education, 33(1), 191-207. (ISSN: 0827-3383). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Παπακώστα, Αλ. (2017). Διερεύνηση των αντιλήψεων των παιδιών σχετικά με πρακτικές αφηγηματικής δραστηριότητας στο σπίτι: Μια δημογραφική έρευνα για την αφήγηση παραμυθιών στο νομό Φλώρινας. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 6(1), 198-213. https://doi.org/10.12681/hjre.14099 |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2015). Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα ως παράγοντας αξιολόγησης των διαδικασιών επιλογής στελεχών για τη δημόσια εκπαίδευση: Μια μελέτη για την ανάπτυξη απολογιστικών εργαλείων ποιότητας. PRactical Issues in Management & Economics (PRIME), 8(1), 96-118. (ISSN: 1791-5767). |
|
Κατσιφή-Χαραλαμπίδη, Σ., Ζουγανέλη, Α., Μαστροθανάσης, Κ. (2014). Επιμορφωτικές δράσεις για τη διδασκαλία των Μαθηματικών και την αξιοποίηση της Ευέλικτης Ζώνης στο δημοτικό σχολείο: Η περίπτωση της 1ης και 3ης περιφέρειας Π.Ε. Βοιωτίας, Παιδαγωγικό Ιδεοδρόμιο, 10, 47-64. |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2012). Μια εναλλακτική διδακτική τεχνική για τη μάθηση της προπαίδειας στο δημοτικό σχολείο. Εκπαιδευτική Επικοινωνία, 11, 53-56. |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2011). Ψηφιακά περιβάλλοντα δυναμικής γεωμετρίας: Μια διδακτική πρόταση με χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας. Εκπαιδευτική Επικοινωνία, 10, 41-46. |
|
Γρίβα, Ε., Μαστροθανάσης, Κ., Γελαδάρη, Α. (2010). Διαδικασίες και στρατηγικές συγγραφής κειμένων από μαθητές του δημοτικού σχολείου. Επιστημονική Επετηρίδα Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 22, 25-48. https://doi.org/10.26268/heal.uoi.8620 |
|
Geladari, A. Griva, E., Mastrothanasis, K. (2010). A record of bilingual elementary students’ reading strategies in Greek as a second language. Procedia Social and Behavioural Sciences, 2(2), 3764-3769. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.03.585 |
|
Geladari, A., Mastrothanasis, K. (2010). A record of poor bilingual readers’ approaches to narrative texts and strategy use in L2. The International journal of Learning: Annual Review, 17(7), 151-164. https://doi.org/10.18848/1447-9494/CGP/v17i07/47153
Δημοσιεύσεις σε πρακτικά συνεδρίων
|
|
Alexopoulos, P., Kladaki, M., & Mastrothanasis, K. (2024). Study of the new curriculum for drama education in Greek elementary schools based on the revised Bloom’s taxonomy. In Κ. Α. Λάβδας, Ε. Π. Μαράκη, Ε. Δ. Μπελαδάκης, Ι. Α. Τζωρτζάκης, Ζ. Ι. Μαρινάκη, Χ. Σ. Ντρουμπογιάννης, Ε. Γ. Μαρκάκη, & Ε. Ε. Ψαλτάκη (Eds.), Πρακτικά 10ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου, Κοινωνική και Εκπαιδευτική Προσαρμοστικότητα – Μετανάστευση, Ένταξη, Αειφορία και Ψηφιακές Τεχνολογίες: Vol. Α (pp. 111–118). Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. (ISBN: 978-618-5506-20-9) |
|
Κλαδάκη, Μ., Μαστροθανάσης, Κ., & Μαστροθανάση, Ζ. (2024). Το θέατρο στις φυλακές ως εργαλείο εκπαίδευσης και κοινωνικής επανένταξης. Στο Σ. Σοφοκλέους, Σ. Κοντοβούρκη, & Έ. Ιωαννίδου (Επιμ.), Πρακτικά 5ου Διεθνούς Συνεδρίου «Γραμματισμός και Σύγχρονη Κοινωνία: Δημιουργικότητα, Ισότητα, Κοινωνική Δράση» (σσ. 74–79). Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου. (ISBN: 978-9963-0-9229-1) |
|
Κλαδάκη, Μ., Μαστροθανάσης, Κ., & Αλεξόπουλος, Π. (2025). Απόψεις εκπαιδευτικών για τα γλωσσικά μοντέλα μηχανικής μάθησης στις εικαστικές τέχνες. Στο Β. Τσιάντος (Επιμ.), Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Επιστημών μέσω Σύγχρονων Τεχνολογιών (σσ. 30–42). Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. |
|
Αλεξόπουλος, Π., Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2025). Πεποιθήσεις Φιλολόγων αναφορικά με την αξιοποίηση αλγορίθμων Τεχνητής Νοημοσύνης στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Στο Ε. Κανταρτζή & Α. Φουργκατσιώτης (Επιμ.), 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο: Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό (τ. 1, σσ. 123–133). Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ . (ISBN: 978-618-5458-80-5) |
|
Αλεξόπουλος, Π., Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2025). Αναδυόμενες προοπτικές από την υποστηριζόμενη μέσω εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης καλλιτεχνική εκπαίδευση. Στο Ε. Κανταρτζή & Α. Φουργκατσιώτης (Επιμ.), 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο: Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό (τ. 1, σσ. 114–122). Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ. (ISBN: 978-618-5458-80-5) |
|
Αλεξόπουλος, Π., Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Αξιοποίηση γλωσσικών μοντέλων μηχανικής μάθησης σε παιχνίδια ρόλων επιχειρηματολογικού περιεχομένου για τη διδακτική της Ιστορίας. Στο Κ. Μαλαφάντης & Χ. Ζάργκας (Επιμ.), Πρακτικά του 12ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος: Ελληνική παιδαγωγική και εκπαιδευτική έρευνα (τ. 2, σσ. 1471–1475). Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος. |
|
Κλαδάκη, Μ., Αλεξόπουλος, Π., & Μαστροθανάσης, Κ. (2024). Διερεύνηση των απόψεων θεατρολόγων εκπαιδευτικών για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών της Θεατρικής Αγωγής. Στο Ε. Κανταρτζή & Α. Φουργκατσιώτης (Επιμ.), 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαίδευση και Πολιτισμός στον 21ο αιώνα: τ. 2 (σσ. 198–209). Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Λεόντειος Σχολή Αθηνών, Τμήμα Διοίκησης Τουρισμού Πανεπιστημίου Πατρών. (ISBN: 978-618-5458-74-4) |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2024). Διερεύνηση των αντιλήψεων των παιδιών σχετικά με το ρόλο της τέχνης στον ελεύθερο τους χρόνο. Στο Λ. Αλεξιάδου, Μ. Αντωνίου, Μ. Καραντζάς, Τ. Κολυδάς, Ί. Λακίδου, Κ. Μουρσελά, Ε. Περακάκη, Σ. Χρυσοστόμου, Α. Τριανταφυλλάκη, & Κ. Φανουράκη (Επιμ.), Πρακτικά του συνεδρίου ‘Οι τέχνες στο ελληνικό σχολείο: παρόν και μέλλον’ (τ. 1, σσ. 367–379). Εκδόσεις Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. (ISBN:978-960-466-320-0) |
|
Mastrothanasis, K., Kladaki, M., & Geladari, A. (2024). A study of Readability Indicators in Dramatic Texts for Young Audiences. In S. Gargalianos (Ed.), 1st International Hybrid Conference on Humanitarian Studies (pp. 12–24). University of Western Macedonia, School of Social Sciences and Humanities. (ISBN: 978-618-5613-15-0) |
|
Λάσκου, Α., & Μαστροθανάσης, Κ. (2022). Αξιοποίηση αναδυόμενων τεχνολογιών στην εκπαίδευση μαθητών με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ): Μια συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Στο Χ. Παναγιωτόπουλος, Α. Καρατράνου, & Σ. Αρμακόλας (Επιμ.), 7ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο ‘Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία’. Πρακτικά (σσ 541–547). Πάτρα: Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΕΗΥΕΤ) Τ.Επ.Ε.Κ.Ε. - Πανεπιστήμιο Πατρών, Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ). (ISBN: 978-618-83186-7-0, ISSN: 2529-0924) |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2022). Πιλοτική ανάπτυξη και ψυχομετρική αποτίμηση μιας κλίμακας πεποιθήσεων διδακτικής αυτο-αποτελεσματικότητας για την αξιοποίηση τεχνικών του δράματος σε σχολικό πλαίσιο. Στο Α. Σοφός, Μ. Σκουμιός, Μ. Δάρρα, Ε. Φωκίδης, & Μ. Οικονομάκου (Επιμ.), Παιδαγωγική Έρευνα στο Αιγαίο. Πρακτικά 7ης Ημερίδας Υποψηφίων Διδακτόρων (σσ. 43–54). Ρόδος: Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου. (ISBN 978-618-84330-8-3, https://doi.org/10.26215/heal.z3n0-dt38) |
|
Ξαφάκος, Ε., Σταυρόπουλος, Β., Καλδή, Σ., Σταυριανουδάκη, Α., Τζίκα, Β., Βάσιου, Α., & Μαστροθανάσης, Κ. (2022). Διερεύνηση του δημοκρατικού κλίματος σε δημοτικά σχολεία και η σχέση του με την κατανεμημένη ηγεσία, το καινοτομικό κλίμα, τη συλλογική αποτελεσματικότητα και την επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών. Στο Σ. Καλδή, Ι. Ρουσσάκης, Β. Τζίκα, Μ. Χατζή, & Κ. Μαλαφάντης (Επιμ.), Το σχολείο στη δημοκρατία, η δημοκρατία στο σχολείο. Πρακτικά ΙΣΤ΄ Διεθνούς Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας της Ελλάδος: Τ. Α (σσ. 260–272). Βόλος: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας. (ISBN 978-960-9439-78-7, ISBN SET 978-960-9439-77-0) |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2022). Η θεατρική παράσταση στο σχολείο: Διερεύνηση του παραστασιακού άγχους παιδιών ηλικίας 10-12 ετών. Στο Α. Σοφός, Μ. Χιονίδου-Μοσκοφόγλου, Μ. Σκουμιός, Ε. Φωκίδης, & Μ. Οικονομάκου (Επιμ.), Παιδαγωγική Έρευνα στο Αιγαίο, Πρακτικά 6ης Ημερίδας Υποψήφιων Διδακτόρων (σσ. 20-39). Πανεπιστήμιο Αιγαίου. (ISBN 978-618-84330-6-9, https://doi.org/10.26215/heal.kpkq-dq67). |
|
Geladari, A., & Mastrothanasis, K. (2021). Peer learning in online communities of practice: Insights and challenges. At T. Abdullayev, R. Imamguluyev (eds.), The book of full texts (Vol. 1). 2nd International Baku Scientific Research Conference (pp. 222-229), 28-30 April, Baku, Azerbaijan: Odlar Yurdu University. (ISBN 978-605-70554-6-0). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Ζερβουδάκης, Κ., Ξαφάκος, Ε., & Ζουγανέλη, Α. (2021). Προσαρμογή και ψυχομετρική επικύρωση κλίμακας για την εκτίμηση της διδακτικής αυτο-αποτελεσματικότητας εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης. Στο Ε. Κανταρτζή, Γ. Παπαδημητρίου, & Χ. Κωσταρής (Επιμ.), Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας και της καινοτομίας» (σσ. 241-252) (τ. Γ.). Αθήνα: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία. (ISBN: 978-618-5458-13-3). |
|
Mastrothanasis, K., Zervoudakis, K., & Kladaki, M. (2021). Detecting high levels of stage fright at students using computational intelligence techniques. At: I. Halilova, & A. Amanzholova (eds.). Full texts book (Vol. 1). 2nd International Hazar Scientific Researches Conference (pp. 570-584), 10-12 April, Baku, Azerbaijan: Khazar University, IKSAD GLOBAL. (ISBN 978-605-74616-3-6). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Κλαδάκη, Μ. (2021). Ερευνητικός σχεδιασμός μεικτής μεθοδολογίας για την αξιολόγηση εφαρμογών Θεάτρου Αναγνωστών στη σχολική επάρκεια, την ψυχοκοινωνική προσαρμογή και τις μαθησιακές δυσκολίες δίγλωσσων αναγνωστών. Στο Α. Σοφός, Γ. Λιαράκου, Μ. Σκουμιός, & Ε. Φωκίδης (Επιμ.), Παιδαγωγική Έρευνα στο Αιγαίο, Πρακτικά 5ης Ημερίδας Υποψήφιων Διδακτόρων (σσ. 143-165). Ρόδος: Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Αιγαίου. (ISBN 978-618-84330-4-5, https://doi.org/ 10.26215/heal.d2f8-xz75). |
|
Ζερβουδάκης, Κ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2020). Σχηματισμός μαθητικών ομάδων για εφαρμογές διαφοροποιημένης διδασκαλίας στα μαθηματικά με χρήση αλγορίθμου Διαφορικής Εξέλιξης. Στο: Γ. Κουτρομάνος, Λ. Γαλάνη (επιμ.). Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» (σσ. 560-569). 18-20 Οκτωβρίου 2019, Αθήνα: Ε.Τ.Π.Ε. & Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α.. (ISBN 978-618-83186-4-9) |
|
Κατσιφή-Χαραλαμπίδη, Σπ., Μαστροθανάσης, Κ., Βίτσης, Ευθ., & Νανά, Μ. (2020). Η επίδραση της πρώτης εντύπωσης υποψηφίων και εν ενεργεία εκπαιδευτικών στη βαθμολογική απόδοση του μαθητή. Στο: Χ. Τσιχουρίδης, Δ. Κολωκοτρώνης κ.ά. (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 5ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τόμος Α, (σσ. 1336-1342). 11-13 Οκτωβρίου 2019, Λάρισα: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. (ISSN: 2529‐1580). |
|
Γελαδάρη, Α., Μαστροθανάσης, Κ., & Ζερβουδάκης, Κ. (2020). Εκπαιδευτικό Σενάριο: «Κατασκευάζω διαστημόπλοια». Στο: Χ. Τσιχουρίδης, Δ. Κολωκοτρώνης κ.ά. (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 5ου Διεθνούς Συνεδρίου, για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Τόμος Γ, (σσ. 766-776). 11-13 Οκτωβρίου 2019, Λάρισα: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. (ISSN: 2529‐1580). |
|
Κατσιφή-Χαραλαμπίδη, Σπ., Ζουγανέλη, Α., Μαστροθανάσης, Κ., & Τσέλος, Γ. (2020). Απόψεις εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή προγραμμάτων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου. Στο: Γ. Αλεξανδράτος, Τ. Αρβανίτη-Παπαδοπούλου, Ι. Γεωργόπουλος (επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ) «Το σχολείο ως οργανισμός και κοινότητα μάθησης», Τόμος Α, (σσ. 42--48). 9-10 Δεκεμβρίου 2017. Αθήνα: ΠΕΣΣ. (ISNN: 2408-0547). |
|
Μαστροθανάσης, Κ. (2019). Διδακτική εφαρμογή θεατρικού αναλογίου σε εικονογραφημένη ιστορία (κόμικς) για την ανάπτυξη των αναγνωστικών δεξιοτήτων του δίγλωσσου μαθητή στην ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα. Στα: Ηλεκτρονικά πρακτικά της Επιστημονικής Διημερίδας «Οι Τέχνες στη Γλωσσική Εκπαίδευση», 26-27 Ιουνίου 2019, Αθήνα: Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Στο: http://www.iep.edu.gr/el/component/k2/853-didaktika-senaria-oi-texnes-sti-glossiki-ekpaidefsi |
|
Παπαδάκη Α., Μαστροθανάσης, Κ., Τσιούτσου Ζ., Τρικαλίτη, Αθ., & Παπανικήτα Α. (2019). Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών: Στιγμές σύγκρουσης και συνύπαρξης μέσα από τα εκθέματα του Μουσείου Θηβών. Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Στα: Ηλεκτρονικά πρακτικά του 1ου Πανελλήνιο Επιστημονικού Συνεδρίου Μουσειακής Αγωγής και Εκπαίδευσης «Αξιοποιώντας τα Μουσεία, τα Τοπία Μνήμης και τους Γεωτόπους για την Εκπαίδευση του Πολίτη στον 21ο αιώνα», 12-14 Μαΐου 2017, Θήβα: Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας & Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας. https://doi.org/10.13140/RG.2.2.12253.46562 |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Ζερβουδάκης, Κ. (2018). Στρατηγικές νοερών αριθμητικών υπολογισμών πρόσθεσης και αφαίρεσης διψήφιων αριθμών μαθητών δημοτικού σχολείου. Στο: Σπ., Πανταζής, Ε. Μαράκη, κ.ά. (επιμ.), Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου, «Δημοκρατία, δικαιώματα και ανισότητες στην εποχή της κρίσης. Προκλήσεις στον χώρο της έρευνας και της εκπαίδευσης». Τόμος ΙΙ, (σσ. 437-444). 27 – 29 Απριλίου 2018. Ηράκλειο Κρήτης: Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. (ISBN: 978-618-84507-0-7). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., & Ευθυμιάδης, Π. (2018). Σχέσεις μεταξύ αξιολογικών κρίσεων σε ζητήματα ποιότητας και ατομικών χαρακτηριστικών στις διαδικασίες επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων (σσ. 245-255). Στο: Στ. Γκιώση, Ε. Βαλκάνος, Α. Οικονόμου (επιμ.), Σχολική Ηγεσία και Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί. Πρακτικά 1ου Επιστημονικού Διεθνούς Συνεδρίου με θέμα «Εκπαιδευτική Ηγεσία, Αποτελεσματική Διοίκηση και Ηθικές Αξίες», Τόμος ΙΙ. Θεσσαλονίκη: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (ISBN: 978-618-5255-09-1). |
|
Κατσιφή-Χαραλαμπίδη, Σπ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2017). Συστήματα παρέμβασης κινήτρων και κυρώσεων κατά τη διαδικασία της μάθησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (σσ. 40-49). Στο: Σπ., Πανταζής, Ε. Μαράκη, κ.ά (επιμ.), Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Εκπαίδευση, Κοινωνία και Πολιτική Παιδεία. Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου, Τόμος ΙΙΙ, Ηράκλειο Κρήτης: Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. (ISBN: 978-618-83501-2-0). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Ζουγανέλη, Α., & Ζερβουδάκης, Κ. (2017). Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διδακτική των μαθηματικών μέσω ηλεκτρονικών κοινοτήτων μάθησης και η επίδρασή της στις επιδόσεις των μαθητών σε νοερούς υπολογισμούς πρόσθεσης (σσ. 409-418). Στο: Σπ., Πανταζής, Ε. Μαράκη, κ.ά (επιμ.), Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Εκπαίδευση, Κοινωνία και Πολιτική Παιδεία. Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου, Τόμος ΙΙ, Ηράκλειο Κρήτης: Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (Βραβευμένη εργασία). (ISBN: 978-618-81896-1-4). |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Κατσιφή-Χαραλαμπίδη, Σπ., & Ζερβουδάκης, Κ. (2017). Ηλεκτρονικές κοινότητες για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών και η επίδρασή της σε μαθησιακές επιδόσεις νοερών υπολογισμών αφαίρεσης μαθητών δημοτικού σχολείου. Στο: Κ. Παπανικολάου, Α. Γόγουλου, Δ. Ζυμπίδης, Α. Λαδιάς, Ι. Τζωρτζάκης, Θ. Μπράτιτσης, Χ. Παναγιωτακόπουλος (επιμ.), Πρακτικά εργασιών 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία», (σσ. 990-996), Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, 21-23 Απριλίου 2017. (ISSN 2529-0924, ISBN 978-618-83186-0-1). |
|
Ζουγανέλη, Α., Κατσιφή-Χαραλαμπίδη, Σπ., & Μαστροθανάσης, Κ. (2017). Διερεύνηση του εργασιακού στρες και των στρεσογόνων παραγόντων των εκπαιδευτικών: Ο ρόλος του εργασιακού περιβάλλοντος, οι τρόποι εκδήλωσης άγχους και η διαχείρισή του (σσ. 70-81). Στο: Γ. Αλεξανδράτος, Τ. Αρβανίτη-Παπαδοπούλου, Π. Ορφανός (επιμ.), Προοπτικές για ένα σύγχρονο και δημοκρατικό σχολείο. Πρακτικά εργασιών 3ου Επιστημονικού Συνεδρίου, Τόμος ΙΙ. Αθήνα: ΠΕΣΣ. |
|
Μαστροθανάσης, Κ., Κατσιφή-Χαραλαμπίδη, Σπ., & Ζουγανέλη, Α. (2016). Η αξιολόγηση της διδασκαλίας μεταγνωστικών στρατηγικών για την παραγωγή γραπτού λόγου συμμαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και γλωσσικές διαταραχές (σσ. 425-435). Στο: Παπαδάτος, Γ., Πολυχρονοπούλου, Στ., Μπαστέα, Α. (επιμ.), Σύγχρονες αναζητήσεις της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα. Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης, Τόμος ΙΙ. Αθήνα: ΕΚΠΑ. http://dx.doi.org/10.12681/edusc.284 |
|
Mastrothanasis, K. (2015). The perceived quality as an evaluation component for the staff selection procedures in public education: A study on the development of summative quality tools (pp. 294-316). At: G. Blanas (ed.). Proceedings of 10th Annual International Conference at Management of International Business and Economics Systems (MIBES), 15-17 October, Larissa, ATEI of Thessaly. |